»Učitelj se bo moral odločiti, katere vsebine bo peljal na daljavo in katere vsebine bo izvajal, ko bo imel razred pred seboj.«
»Zdaj moramo najprej ugotoviti, kateri učitelji so izjeme, potem se bomo pa prešteli in najbrž odredili izobraževanje na daljavo, če bomo prišli do podatka, da pouka ne moremo peljati naprej.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Pomanjkanje fizičnih popravkov učitelja lahko povzroči nepopravljivo škodo učencem – od nepravilne postavitve telesa, napačne uporabe mišic, nepravilnega izvajanja korakov vse do resnih poškodb.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju